4.C


ÚKOLY NA 16. - 22.3.2020


Naučte se rozhovor z učebnice ze str. 35, a to jak roli cestujícího, tak i řidiče. Rozhovor budete umět s tím, že jednou cestujete do kina, jednou do knihovny atd. (seznam zastávek a ceny jízdenek máte také v učebnici na str. 35)

Vypracujte si v prac. sešitě str. 44/2 (doplnit rozhovor)

Pro zábavu :-)

Kdo se bude chtít angličtině ještě dál věnovat, můžete si zahrát hru, kde máte 1 minutu na to, abyste našli v plánku města tu část, kterou uslyšíte. Hru najdete zde:

https://elt.oup.com/student/happystreet/level2/games_02/games_02_05/games_unit05_02?cc=cz&selLanguage=cs

Nebo si můžete zazpívat písničku Look all around. Tu najdete zde:

https://elt.oup.com/student/happystreet/level2/songsandchants_02/songsandchants_02_05/singalong_unit05song?cc=cz&selLanguage=cs 


V přiloženém dokumentu máte správné odpovědi ke 44/2 v pracovním sešitě. Zkontrolujte si a pokud jste měli nějaké chyby, opravte si je.

Do slovníčků si přepište nová slovíčka:

Turn left                                 / tɜːn left /                   Zahni / Zahněte doleva.

Turn right                             / tɜːn raɪt /                     Zahni / Zahněte doprava.

Go straight on past the... / gəʊ streɪt ɒn pɑːst ðə / Jdi/Jděte rovně kolem...

How do I get to...?             /haʊ duː aɪ get tʊ /          Jak se dostanu...?

It´s on your right.               /ɪts ɒn jə raɪt/                   Je to po tvé pravici.

Do notebooku si napište datum, nadpis. OPAKOVÁNÍ 5. LEKCE.
V dalším dokumentu máte opakování toho, co jsme se naučili v 5. lekci. Stáhněte si ho prosím a kdo má možnost si ho vytiskne, vypracuje a nalepí do notebooku pod nadpis. Kdo nemá kde vytisknout, vypracujte odpovědi do notebooku a označíte číslo a písmeno otázky (úkolu), například:

1. cvičení
a) station


ÚKOLY NA 23.3. - 29.3.

V přiloženém soubotu máte řešení k opakování z 5. lekce. Projděte si ho, opravte si chyby, pokud nějaké máte.

Tento týden budeme pracovat s tématem LEGOLAND, který máte v učebnici na str. 37.

Na KOMENS do zprávy vám pošlu slovíčka a otázky, na které budete odpovídat.

  1. HODINA , v pondělí:
  • napiš si slovíčka do slovníčku + nauč se je i vyslovovat podle 2. sloupečku - výslovnostní zvuky ti pomůžou;

Trénuj výslovnost alespoň 3x u každého slovíčka

  • Přečti si text - opět alespoň 3x nahlas
    2. HODINA, ve středu:
  • Znovu si přečti text
  • Do notebooku si napiš datum (můžeš česky) a nadpis LEGOLAND. Odpovíš na otázky do sešitu.

Šikovnější zkouší odpovídat celou větou, pozor, první ve větě je podmět (KDO ? CO ?) a pak sloveso (CO DĚLÁ).

Ostatní můžou odpovídat pouze krátce - jednoslovně.


ÚKOLY NA 30.3.  - 5.4.

Zkuste si vypracovat v pracovním sešitě celou stranu 46.

46/1: vybíráme slova z šedého rámečku a doplňujeme do textu.

46/2: napíšeme podobný text, jako je ve cvičení 2, ale teď píšeme o sobě a o svém městě. Vlevo nakreslíme obrázek našeho města. Pokud bydlíte na vesnici, můžete psát i o vesnici, jen v první větě do prvního vynechaného místa píšete místo town (město) slovíčko village (vesnice).

Ve středu dopoledne vám sem dám řešení a napíšu další práci.

Zde máte řešení str. 46 v pracovním sešitě. Cvičení č.2 máte každý trošičku jinak, doplňovali jste podle sebe a podle toho, kde bydlíte, toto je jen na ukázku. 

Dalším úkolem bude vytvořit další stránku do časopisu. Přiložený dokument si buď vytiskněte, pokud můžete, nebo si na čistý bílý papír podle něj vytvořte celou vlastní stránku. Doplňujete podobně, jako byl napsán text o Legoland, který už jste četli.

Do nadpisu píšete svoje jméno.

Place - místo
Where is it? - kde to je (píšete město...)
Who is it for? - pro koho je to místo určeno (píšete třeba: family, children...)
Stars - vybarvíte počet hvězdiček podle toho, jak se vám dané místo líbí

Doplníte text. Např. takto:
For a great day out go to ZOO Kopeček!
It's great.
I like it because there's a shop and there are lots of animals.
It's fun.

Podobně napíšete ještě o jednom místu. Můžete připojit i nějaký obrázek a stránku si vybarvěte.


ÚKOLY NA 6.4. - 14.4.

PRO ZÁBAVU:

Vytiskněte a vyplňte si tento pracovní list.
Máte zde najít rozdíly mezi obrázce A a B, vybarvit a rozdíly zapsat, např. Town A: There's a library. Town B: There's a toy shop.

1. Napište si do slovníčků 6. lekce a vypište si do slovníčků tato slovíčka:

I like (going to the ...)           [aɪ laɪk gəʊɪŋ tə ðə ]           Rád / ráda chodím do...

I don't like (going to the ...) [aɪ dəʊnt laɪk gəʊɪŋ tə ðə ] Nerad / nerada chodím do...

I really like ...                        [aɪ ri:əli laɪk ]                        Opravdu rád / ráda...

I love coming home.            [aɪ lʌv ]                                Miluji, když přijdu domů.  

I love watching TV.                                                          Miluji sledování televize.

Dále si do slovníčku napsat tato slovíčka - výslovnost a překlad - Pracovní sešit str. 91

swimming

running

playing football

Slovíčka se naučit.

2. Pustit si poslech na odkaze: https://elt.oup.com/student/happystreet/level2/stories_02/story_06?cc=cz&selLanguage=cs

Poslech si pustit alespoň 3x, přečíst si ho a přeložit.

Pomocné věty:

Hurry up ! = Pospěš si !

Keep going ! = Vydrž !

Most of all = nejvíc ze všeho

3. Pracovní sešit str. 49/2 - podle obrázků doplnit věty.

EASTER (Velikonoce)

Milé děti, protože se nám blíží Velikonoce, nachystala jsem si pro vás takovou kraťoučkou básničku o jaru - protože Velikonoce jsou svátky jara. Můžete se ji naučit.

IN SPRING

In the spring, in the spring

Sweet and fresh is everything.

April weather,

Rain and sunshine both together.

In the spring, in the spring

Sweet and fresh is everything.

Dále si můžete vypracovat tento pracovní list, kde máte vlevo slovíčka spojená s Velikonocemi a vpravo potom máte tato slovíčka najít ve dvousměrce, vypsat do řádků a přiřadit k obrázkům. To jen tak pro zábavu, když se vám bude chtít...

HAPPY EASTER!!!

ÚKOLY NA 15.4. - 19.4.

Řešení prac. sešitu 49/2:

1 I like watching television.
2 I don't like going to the supermarket.
3 I don't like swimming.
4 I like playing football.

Do slovníčků napište nová slovíčka:

He/She likes /hiː ʃiː laɪks/ On/Ona má rád/a

Do you like...? /duː jʊ laɪk/ Máš rád/a...?

dancing /ˈdɑːnsɪŋ/ tančení

skateboarding /skeɪtbɔːdiŋ/ jízda na skateboardu

playing tennis /ˈpleɪɪŋ ˈtenɪs/ hraní tenisu

playing basketball /ˈpleɪɪŋ ˈbɑːskɪtbɔːl/ hraní basketbalu

playing computer games /ˈpleɪɪŋ kəmˈpjuːtə geɪmz/ hraní počítačových her

Yes, I do. /jes aɪ duː/ Ano, (mám).

No, I don't. /nəʊ aɪ dəʊnt/ Ne, (nemám).

Do notebooku napište datum a nadpis: I LOVE, I LIKE, I DON'T LIKE
Otevřete uč. str. 41 - podívejte se na otázky, na obrázky dětí a na obrázek pod otázkami. Opište otázku a pod ni napište celou větou odpověď. Celkem budete mít 6 otázek a 6 odpovědí. Zde máte příklad první otázky a odpovědi.

1 Who likes swimming?
Kim likes swimming.

V pracovním sešitě vypracujete str. 49/1. Je to cvičení na poslech - úkolem je poslouchat a dokreslit smajlíky k činnostem podle toho, jestli je Rosie a Ben mají rádi, neradi nebo je milují. Poslech najdete v bakalářích ve složce Dokumenty - přehled - veřejné dokumenty - Vincenová Eva - 4. třída - poslech - 6.lekce - CD2U6L17

ÚKOLY NA 20.4. - 26.4.

Řešení uč. str. 41 - zkontrolujte si a případně opravte:

1 Who likes swimming?
Mia likes swimming.
2 Who likes skateboarding?
Tom likes skateboarding.
3 Who likes playing basketball?
Ross likes playing basketball.
4 Who likes playing tennis?
Kim likes playing tennis.
5 Who likes dancing?
Emma likes dancing.
6 Who likes playing computer games?
Max likes playing computer games.

Řešení PS 49/1:

Rosie (a girl):
I love: watching TV, swimming
I like: playing football
I don't like: running

Ben (a boy):
I love: watching TV, playing football
I like: ----
I don't like: running, swimming.

Vypracujte si v pracovním sešitě celou str. 50.
Cv.1 - poslech - najdete opět v bakalářích - veřejné dokumenty - p.uč. Vincenová - 6.lekce - CD2U6L18
Cv.2 - přečtěte si text a zkuste doplnit chybějící údaje do tabulky - Jména dětí (name), věk dětí (age), co mají rády (Likes) a co nemají rády (doesn't like).

Příklad:
Name: Mo
Age: 9
Likes: going to the sports centre, dancing, ...
Doesn't like: playing computer games

Ve středu napíšu řešení a zadám další úkoly do konce tohoto týdne.

Řešení PS str. 50 máte ke stažení zde:

Do notebooku napište datum a nadpis: Do you like...?

Podívejte se na tento obrázek. Je na něm 5 činností: hraní tenisu, běhání, tančení, hraní basketbalu a sledování televize. Napište otázku Do you like + činnost (např. Do you like playing tennis?) a za to napište odpověď Yes, I do. - pokud u činnosti na obrázku vidíte :-) nebo No, I don't. - pokud je u činnosti na obrázku :-(

První otázka a odpověď tedy bude takto:
Do you like playing tennis? Yes, I do.

Pokud můžete, obrázek si vytiskněte a nalepte k větičkám do sešitu nebo pokud jste šikovní malíři, můžete si obrázek do sešitu překreslit.

A pokud se mi chcete pochlubit, můžete mi stránku ze sešitu s tímto cvičením vyfotit a poslat.

A tady máte ten slibovaný obrázek :-) 

ÚKOLY NA 27.4. - 3.5.

Řešení úkolu k obrázku:

Do you like playing tennis? Yes, I do.
Do you like running? Yes, I do.
Do you like dancing? No, I don´t.
Do you like playing basketball? No, I don´t.
Do you like watching TV? No, I don´t.

V pracovním sešitě vypracujte str. 51.

Do slovníčku zapište tato slovíčka:

I play with my friends.                                            Hraju si s kamarády.
I watch television.             /wɒʧ /                           Dívám se na televizi.
I go swimming/ shopping.                                     Chodím plavat/ nakupovat.
I ride my bike.                 /aɪ raɪd maɪ baɪk. /        Jezdím na kole.
I do judo.                       /aɪ duː ˈʤuːdəʊ/              Dělám judo.
I have a piano lesson. /aɪ hæv ə pɪˈænəʊ ˈlesn/ Mám hodinu klavíru.
When do you...?           /wen du: ju:/                       Kdy...?
miss                              /mɪs/                                   vynechat
I think                           /aɪ θɪŋk/                              myslím
twice                            /twaɪs/                                 dvakrát

Dále si zapište tato slovíčka (výslovnost a český význam vyhledejte a vypište z prac. sešitu na str. 91)

Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday
Sunday

Otevřete si učebnici na str. 42 a poslechněte si písničku zde: https://elt.oup.com/student/happystreet/level2/songsandchants_02/songsandchants_02_06/singalong_unit06song?cc=cz&selLanguage=cs  (pro přehrání písničky je nutné mít v počítači povolený flash player), případně na bakalářích: dokumenty - přehled - veřejné dokumenty - Vincenová Eva - 4. třída - poslech - 6.lekce - CD2U6L19. Písničku se naučte hezky číst a samozřejmě si ji můžete i zazpívat.

Ve středu zde budou další úkoly.

V pracovním sešitě si zkuste vypracovat cv. 2 na str. 52. Pod bubliny doplníte zbývající písmenka tak, abyste dostali dny v týdnu (pozor, dny v týdnu v angličtině píšeme vždycky s velkým prvním písmenem!), potom se podíváte na bubliny, jaké činnosti Jack v jednotlivé dny dělá a doplníte text (chodím plavat, jezdím na kole, hraju počítačové hry...)

ÚKOLY NA 4.5. - 10.5.

Řešení PS 52/2:

Friday, Wednesday, Saturday, Sunday, Monday, Tuesday, Thursday

I go swimming on Mondays.
I play computer games on Tuesdays.
I go shopping on Wednesdays.
I watch television on Thursdays.
I ride my bike on Fridays.
I do judo on Saturdays.
I do my homework on Sundays.

Otevřete si učebnici na str. 42 a přečtěte si znovu nahlas písničku. Čtěte pomalu, v klidu a soustřeďte se na správnou výslovnost. Písničku si můžete i znovu přehrát a zazpívat. Potom se podívejte na větičky pod písničkou. Několikrát si je nahlas přečtěte. Pokud si nevíte rady s výslovností některých vět, stáhněte si dole nahrávku, kde jsem vám větičky namluvila. Ve větách máme aktivity, které můžeme dělat během týdne. Děláváte také některé z nich? A pokud ano, ve které dny? Zkuste říct nahlas aktivitu a den, ve který ji děláte. Např. I watch television on Tuesdays. I go shopping on Saturdays a podobně.

Poté si vypracujte v prac. sešitě str. 52/1 (poslech najdete opět na bakalářích dokumenty - přehled - veřejné dokumenty - Vincenová Eva - 4. třída - poslech - 6.lekce - CD2U6L20) - doplňujete podle poslechu dny v týdnu.

A také si vypracujte v prac. sešitě str. 53/3 - přečtěte si text a doplňte aktivity, které v jednotlivé dny tento chlapec dělá.

Nahrávku k větám z uč. str. 42 je zde:

Do konce týdne si ještě vypracujte v prac. sešitě str. 53/4. 
Můžete mi zase poslat vyfocené.

Na začátku příštího týdne vám sem dám řešení všech 3 úkolů z pracovního sešitu. 

ÚKOLY NA 11.5. - 17.5.

ŘEŠENÍ Z PRACOVNÍHO SEŠITU:

52/1:
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

53/3:
Monday: play football
Tuesday: go swimming
Wednesday: go to the supermarket
Thursday: do homework/ watch television
Friday: play football
Saturday: go to the sports centre/play basketball
Sunday: do homework/ watch television

53/4:

On Mondays I go swimming with my friends. On Tuesdays and Sundays I do my homework. On Wednesdays I have a piano lesson and on Saturdays I go to my dad's cafe with my mum and my sister. On Fridays I do judo and on Thursdays I play basketball with my friends. I watch television Sundays.

Dnes si vytvoříte svůj vlastní kalendář aktivit.

Do notebooku napište datum a nadpis: MY CALENDAR

Otevřete si učebnici na str. 42. Zde máme dole aktivity, které jsme se v minulém týdnu učili hezky vyslovovat. Teď si z nich vyberete nejméně 4 a vytvoříte si svůj kalendář aktivit na celý týden (od pondělí do neděle). Kalendář nemusí být podle pravdy! Jen si vyberete činnosti, které se vám z této nabídky líbí. Protože mi stačí, když si vyberete 4, můžete některou z aktivit napsat k více dnům.

Píšete tedy do notebooku celkem 7 vět, např:

I go swimming on Mondays.
I watch TV on Tuesdays.
I ride my bike on Wednesdays.

a tak dále až do neděle.

Pod větičky nakreslete obrázky k daným činnostem (např. kolo = ride my bike nebo sebe s kamarády = play with my friends) a ke každému obrázku dopište i den v týdnu, kdy podle kalendáře tuto činnost děláte. Pokud některou činnost děláte více dnů, kreslíte ji pouze jednou ale napíšete k ní všechny dny, kdy ji děláte.

Budu se těšit, až mi své práce pošlete.

Do konce týdne si ještě vypracujte cvičení, které jsem rodičům poslala do Komens do bakalářů. Pokud můžete, vytiskněte si , vypracujte a nalepte do notebooku. Pokud nemáte možnost tisku, pište do notebooku jen větičky z cvičení.

ÚKOLY NA 18.5. - 24.5.

ŘEŠENÍ PRACOVNÍHO LISTU, KTERÝ JSEM POSÍLALA PŘES KOMENS:
On Mondays Amy plays tennis.
On Tuesdays Amy goes running.
On Wednesdays Amy plays basketball.
On Thursdays Amy watches TV.
On Fridays Amy goes dancing.

DOBROVOLNÉ NA PROCVIČENÍ:
Pokud si chcete procvičit slovní zásobu z minulého týdne, klikněte na tyto odkazy na hry:
https://elt.oup.com/student/happystreet/level2/games_02/games_02_06/games_unit06_01?cc=cz&selLanguage=cs

https://elt.oup.com/student/happystreet/level2/games_02/games_02_06/games_unit06_02?cc=cz&selLanguage=cs

nebo na testíky (zkuste úkol 1 i úkol 2), po vyplnění a kliknutí na "score" se vám ukáže váš výsledek:
https://elt.oup.com/student/happystreet/level2/czechexercises/lekce6?cc=cz&selLanguage=cs

nebo k procvičení výslovnosti slovíček si pusťte zde:
https://elt.oup.com/student/happystreet/level2/picturedictionary_02/picturedictionary_02_06/picturedictionary_06_01?cc=cz&selLanguage=cs

https://elt.oup.com/student/happystreet/level2/picturedictionary_02/picturedictionary_02_06/picturedictionary_06_02?cc=cz&selLanguage=cs

A CO NÁS ČEKÁ TENTO TÝDEN? TELEVIZNÍ POŘADY! :-)

Otevřete si učebnici na str. 43, podívejte se na obrázky a zkuste odhadnout, o jaké televizní pořady se jedná v češtině.
Poté si pusťte nahrávku, kterou najdete na bakalářích: Přehled dokumentů\Veřejné dokumenty učitelů\Vincenová Eva Mgr. Ing.\4. třída\Poslech\lekce 6 (CD2U6L21) - uslyšíte ukázky televizních pořadů a máte ukazovat na obrázky těchto pořadů. Potom si pusťte CD2U6L22 - opět uslyšíte ukázky pořadů, ukážete na obrázek, ale tentokrát na konci každé ukázky uslyšíte i název pořadu, tedy to, co máte napsané pod obrázkem - ten si zkuste říct nahlas.

Do slovníčků si zapište tato slovíčka (výslovnost a český význam si najděte v pracovním sešitě na str. 91, unit 6. Slovíčka jsou v PS napsaná bez členu, vy si je do slovníčku napište se členem (a/an), ale výslovnost opište tak, jak je v prac. sešitě)
a cartoon
a game show
a sports programme
an animal programme
a comedy show
a film

Dále si napište tyto větičky:
Do you watch (animal programmes)?    /duː juː wɒʧ ˈænɪməl ˈprəʊgræmz/   Díváš/Díváte se na (pořady o zvířatech)?
What´s your favourite (animal programme)?   /wɒts jɔː ˈfeɪvərɪt ˈænɪməl ˈprəʊgræm/    Který je tvůj/váš oblíbený (pořad o zvířatech)?

Poslední úkol do poloviny tohoto týdne bude pustit si poslech CD2U6L23 a opakovat a nacvičit si výslovnost - poslouchejte a opakujte nahlas a několikrát.

Do konce tohoto týdne si ještě:

- zapište do slovníčků tyto větičky:

My/ His/ Her favourite programme is...     /maɪ/ hɪz/ hə ˈfeɪvərɪt ˈprəʊɡræm ɪz/.     Můj/Jeho/Její oblíbený pořad je...

I like watching (cartoons).    /ˈaɪ laɪk ˈwɒtʃɪŋ kɑːˈtuːnz/.     Rád/a se dívám na (kreslené filmy).

- vypracujte v pracovním sešitě str. 54 cv. 1 (poslech najdete v bakalářích: Přehled dokumentů\Veřejné dokumenty učitelů\Vincenová Eva Mgr. Ing.\4. třída\Poslech\lekce 6 CD2U6L24) - máte poslouchat a přiřadit televizní pořady k číslům. Zkuste pod televize napsat i názvy pořadů, které v poslechu uslyšíte.

- šikovní můžou vypracovat i cv. 2 na str. 54 v pracovním sešitě.

ÚKOLY NA 25.5. - 31.5.

Vážení rodiče, milé děti,

od tohoto týdne budu zadávat úkoly jen 1x za týden, a to na celý týden.

Co nás tento týden čeká?
- Nejprve řešení ze str. 54 z pracovního sešitu:

54/1
2 - sports programmes (TV vlevo dole)
3 - cartoons (TV vpravo nahoře)
4 - animal programme (TV vlevo nahoře)

54/2 - t.j. úkol pro šikovné. Každý má nějak jinak, protože píše o sobě. Zde uvádím jen příklad:
I like watching cartoons and animal programmes but I don't like watching sports programmes or game shows. My favourite programme is a cartoon The Simpsons.
My sister likes watching game shows and animal programmes but she doesn't like watching sports programmes. Her favourite programme is a game show Co na to Češi.
My dad likes watching films and sports programmes but he doesn't like watching animal programmes. His favourite programme is Champions League.

- do slovníčku si připíšeme ještě jedno důležité slovíčko:
channel    /ˈʧænl/   TV kanál, stanice (např. nova, prima..)

kdo bude chtít, může si dopsat i:
TV guide   /ˌtiːˈviː gaɪd/  televizní program

- Ještě zůstaneme u televizních pořadů. 
Do notebooku napište datum a nadpis TV programmes.
Rodiče mají na bakalářích ve zprávě Komens poslaný soubor s dvoustranným PRACOVNÍM LISTEM What's on TV, který si v tomto týdnu vypracujete. Cvičení č.3 dělat nemusíte - to je rozhovor, kde máte napsat do sloupečku TV programmes 5 pořadů a na těchto 5 pořadů se máte ptát dvou lidí - Do you like...? Ti vám odpoví buď Yes, I do - potom si k pořadu nakreslíte fajfku, nebo No, I don't - pak si nakreslíte křížek. Pokud máte doma někoho, kdo umí anglicky, můžete si zkusit vypracovat i toto cvičení.

Rodičům jsem poslala i dokument What's on TV řešení - podle něj si můžete potom pracovní list zkontrolovat.

Dále vám posílám odkaz na pohádku Three Billy Goats (Tři kůzlátka). Snad se vám bude líbit.

https://www.youtube.com/watch?v=jYo4pKc2d8o

Ať se daří! :-)

ÚKOLY NA 1.6. - 7.6.

Tento týden nás čeká téma: Knihy (Books)

Zapíšeme si nová slovíčka do slovníčku (výslovnost a český význam si opište z prac. sešitu str. 91):

title
author
front cover
back cover
story book /ˈstɔːri bʊk/ kniha příběhů
blurb
publisher

January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Otevřete si učebnici na str. 44 a přečtěte si bublinu nahoře - poslech najdete v bakalářích v dokumentech u p. Vincenové (CD2U6L25).

Podívejte se na obal knihy (book cover) - víte, jak se jmenuje česky? (What's its name in Czech?) Je to kniha od Marka Twaina, která se jmenuje Dobrodružství Toma Sawyera (The Adventures of Tom Sawyer) Četli jste ji? Líbí se vám? (Do you like it?)
Na obalu knihy se dozvíme mnoho různých informací - kdo je autor (author), jaký je název knihy (title) - na přední straně přebalu (front cover), informace o knize (blurb), ISBN: to je speciální číslo knihy, nakladatelství a cenu (price): zde je uvedena v amerických dolarech i v britských librách - na zadní straně přebalu knihy (back cover).

Do notebooku napište datum a nadpis: LOOKING AT BOOKS
Opište si otázky z uč. str. 44 a zkuste na ně anglicky odpovědět - kdo zvládne, i celou větou.

V pracovním sešitě si vypracujte celou str. 55

Zde si poslechněte písničky k měsícům v roce:
https://www.youtube.com/watch?v=-d3jkbP1xc8

https://www.youtube.com/watch?v=wkRkzn74Q9U


Napište si další nadpis v notebooku: MONTHS OF THE YEAR

Pracovní list na měsíce - podle učebnice str. 47 zkuste doplnit do tabulky měsíce v roce, ve kterých se koná daná událost. Prac. list si poté vlepte do notebooku. Pokud nemáte možnost tisku, tabulku si přepište.

ÚKOLY NA 8.6. - 14.6.

ŘEŠENÍ PRACOVNÍHO LISTU Z MINULÉHO TÝDNE:`
Halloween - October
Valentine's Day - February
Children's Day - June
New Year - January
Christmas - December
Pancake Day - March
Summer holiday - July, August
Bonfire Night - November
School Starts - September
Mother's Day - May
Easter - April

Přečtěte a poslechněte si Colina v uč. str. 46 - poslech najdete v bakalářích v dokumentech u p. uč. Vincenové, 4. třída, poslech, lekce 6 (CD2U6L26) a vypracujte si pracovní list, který jsem poslala rodičům do zprávy Komens.

Dále si poslechněte písničku Johny is a postman v uč. str. 50 - poslech opět v bakalářích v dokumentech, tentokrát lekce 7 (CD2U7L34) nebo zde:
https://elt.oup.com/student/happystreet/level2/songsandchants_02/songsandchants_02_07/singalong_unit07song?cc=cz&selLanguage=cs

A zapište si do slovníčků Lekce 7 a pod to tato slovíčka:

a postman                               ə ˈpəʊstmən     pošťák
an astronaut                            ən ˈæstrənɔːt   kosmonaut/astronaut
a clown                                    ə klaʊn klaun
a music teacher                      ə ˈmjuːzɪk ˈtiːʧə učitel/ka hudby
He/She works                         wɜːks               on/ona pracuje
He/She plays                          pleɪz                on/ona hraje
He/She wears                         weəz               on/ona nosí na sobě
He/She knows                        nəʊz                on/ona ví
He's/ She's got                                                on/ona má
He/She doesn't (work...)         dʌznt (wɜːk...) on/ona ne(pracuje)...
cards                                        kɑːdz              pohledy
letters                                       ˈlɛtəz              dopisy
at home                                    æt həʊm       doma
barks                                        bɑːks              štěká
runs away                                rʌnz əˈweɪ      utíká pryč

ÚKOLY DO KONCE ŠKOLNÍHO ROKU

V přiložených souborech máte úkoly k vypracování do konce školního roku. Úkoly v dokumentu The Solar System jsou DOBROVOLNÉ. Rodičům do Komens ještě posílám list Teacher's Day - zde si doplňte text a obrázky - je to poslední strana do časopisu.

P.S.: Možná ještě něco přidám pro ty z vás, kteří by si chtěli něco udělat do angličtiny třeba i o prázdninách :-)

Děvčátka a kluci,
školní rok nám právě skončil a já bych vám všem chtěla popřát krásné prázdniny, hezky si odpočiňte, zažijte mnoho krásných dobrodružství a budu se na vás těšit v příštím školním roce :-)

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky